Vanliga frågor
Vad är leveranstiden för min beställning?
Leveranstiderna varierar mellan 4 - 7 arbetsdagar.
Vad ska jag göra om jag inte har fått min beställning?
Om leveranstiden på 4 - 7 arbetsdagar har passerat och du fortfarande inte har fått något, skicka ett mejl till info@velovia.se. Vi kommer då att undersöka vad som har hänt med ditt paket.
Jag vill byta/returnera min beställning, hur gör jag det?
Tyvärr är returfrakten på egen bekostnad. Kostnaderna beror på vilken kurir du väljer. Kontrollera kurirens webbplats för mer information om priser. Vad är villkoren för att returnera min(a) produkt(er)? Returperioden är alltid 14 dagar från det datum du mottog artikeln. Det finns dock villkor för returer:
Du kan endast returnera artikeln om:
● Returperioden inte har passerat
● Produkten är i originalförpackningen och alla etiketter sitter kvar
● Produkten är oanvänd
Vilka betalningsmetoder kan jag använda?
Vi accepterar betalningar via olika metoder som: Kreditkort, Apple Pay, Google Pay & Amex. Om du är osäker på om din betalningsmetod accepteras, följ stegen på betalningssidan för att se alla möjliga alternativ. Alla transaktioner sker via säkra och pålitliga betalningssystem.
Vad gör jag om jag inte har fått någon bekräftelsemail på min beställning?
Det ska inte hända. Skicka ett mejl med ditt fullständiga namn och e-postadress till info@velovia.se. Vi hjälper dig så snabbt som möjligt.
Kan jag avbryta min beställning?
Vill du avbryta din beställning av någon anledning? Skicka så snart som möjligt ett mejl till info@velovia.se. Ange ditt namn, beställningsnummer (t.ex. #0000) från bekräftelsemailet och gärna orsaken till varför du vill avbryta beställningen.